II Ogólnopolska Konferencja Naukowa Współcześnie o Marketingu (online)
Odpowiednio podjęte działania marketingowe pozwalają na skierowanie uwagi odbiorcy na określony produkt, który jest jednym z elementów powszechnie znanej kompozycji marketingowej 4P. Dostępna ilość narzędzi marketingowych pozwala na stworzenie odpowiednich kreacji promocyjnych, które wpływają na konkretnego odbiorcę.
Ogólnopolska Konferencja Naukowa Współcześnie o Marketingu to wydarzenie mające na celu podjęcie dyskusji na temat szeroko pojętego zagadnienia marketingu. Będzie to również doskonała okazja do omówienia problemów, jakie niosą za sobą podjęte działania marketingowe, a także inspiracja do nawiązywania współpracy oraz tworzenia nowych zespołów z różnych ośrodków badawczych. Nieustanny rozwój nowych technologii, cyfryzacja społeczeństwa oraz rosnąca konkurencja zmuszają organizacje do tworzenia nowych planów i strategii marketingowych, korzystania z różnych form promocji i reklamy, a także używania różnych narzędzi marketingowych.
Wśród zagadnień poruszanych podczas Konferencji znajdują się między innymi:
• historia marketingu,
• rola i wymiary marketingu,
• strategie marketingowe,
• formy promocji i reklamy,
• efektywna komunikacja,
• współczesne wyzwania marketingu,
• rodzaje marketingu.
Do udziału w Konferencji zapraszamy pracowników naukowych, doktorantów i studentów. Uczestnicy Konferencji mają możliwość zaprezentowania swojej działalności naukowej oraz przedstawienia wyników badań naukowych uzyskanych w ramach realizacji projektów, grantów, prac dyplomowych, prac doktorskich.
Serdecznie zapraszamy!
Konferencja odbędzie się 15 maja 2021 r.
Rejestracja uczestnictwa w Konferencji trwa do 6 maja 2021 roku.
Więcej informacji znajdą Państwo pod linkiem.